Friday, March 30, 2007

JAG HAR MÖTT VÅREN!

Jag kan dock inte bevisa det med bild ( kameran förblev hemma) men jag HAR mött våren i Köpenhamn! Ljuvligt.
Inga förväntningar, inga måsten utan bara vara..... då blir det oftast lyckat! Strålande solsken, lunch på uteservering i Nyhavn ( kappan åkte av), en dansk öl och insupande av atmosfären......Jag njöt verkligen.
Det blev ett besök hos Sommerfugeln men ingen shopping. Fick en känsla av att allt är mycket dyrare i Danmark än hemma. Ingen shopping alls? Jo, 200g julthé för 10 DK med utgångsdatum 2008!!! Det är jag i ett nötskal!
I morgon har vi, Rundstickan, vår aktivitet på Arkenbiblioteket i Ö-vik. Hoppas verkligen att vi får några intresserade och några nya medlemmar. Skall göra vårt bästa!

På stickorna: Bohuskoftan Vävnaden samt Ruts tröja i Opal.

1 comment:

Byian said...

Tack för din snälla komentar! Besökte också Köpenhamn i helgen, visst var det härligt...