Monday, March 19, 2007

Resor på gång - stickningen med

Jag har kommit med på Stickstämman i Leksand! Något att längta till. Dessutom har jag vunnit en resa med SAS! Stockholm - Trondheim samt en resa med Hurtigrutten. Är det inte fantastiskt? När jag ändå är på G så har jag vunnit en lyxhudkräm från Lancomes, värd 1 300 kr! Jag skall åka till Köpenhamn nästa vecka. Besök i garnaffär, javisst! Sedan blir det Stockholm i april och stickresa med Sticka! till Åland. Jag känner mig så glad att jag har mycket att se fram emot.
På stickorna: Bohuskoftan Vävnaden, barntröja, sockar, samt en ny schal.
I lördags hade vi i Ö-vik besök av Triinu Andreasssen som lärde oss grunderna i spetsstickning. En jättetrevlig dag! Hoppas att fortsättning följer.

Här har varit fest hela helgen! Bortbjudna fredag och lördag kväll och igår avslutades det hela med en avgörande hemmamatch mellan MoDo och Timrå och vem drog längsta strået? Jo, MoDo så klart! Nu har vi minst 3 hemmamatcher till att glädjas åt.

Här är full vinter igen! I går vräkte det ned blöt, tung snö och det har det gjort även idag. Trist men det skall väl ner vare sig vi vill eller inte.

1 comment:

Anonymous said...

Vilken turgumma! Man får gratulera.
Hälsningar från din andra hemliga vän