Tuesday, November 6, 2007

I VÄNTANS TIDER

Just det! Vi skall få tillökning i familjen. Endera dagen kommer hon, Marikarlos My White Angel. Hon är en helvit boxervalp på 9 veckor. Det är 22 år sedan vi hade en boxer. Vi har aldrig haft en tik och aldrig en vit. Försöker förbereda Lisa på att det blir konkurrens men det är inte lätt att förstå efter att ha varit "kvinna på täppan" i nästan 11 år. Vi hoppas på det bästa men vissst känner jag mig lite som en svikare. Lisa är ju så mycket MIN.
Hädanefter blir det inga garnnystan eller stickningar på golvet...

Här är mycket höst eller början på en ny vinter. I kväll minusgrader. Nu måste vinterdäcken på.
Halva Lastrada är klar men jag måste nog färdigställa ngr UFO:n innan jag tar itu med andra halvan. Bild kommer inom kort.

2 comments:

Stickorren said...

Det skall bli kul att se halvan. Det har gått fort! Vi klarar oss fortfarande ovanför nollan, men vinterdäcken är väl bäst att lägga på i alla fall.

Eva i Halmstad said...

Å så spännande , min valp är 6 mån och har lärt sej at låta nystanen vara. Ser fram emot bilderpå underverket.
Ha en go helg, Eva.