Thursday, May 27, 2010

VAD ÄR DET FÖR FEL?

Som jag har kämpat kväll efter kväll för att lägga in bilder men det är stört omöjligt! Kameraprogrammet finns i datorn, bilderna finns i "mina bilder" men kameran är inte aktiverad och jag vet inte hur jag skall göra. Försöker installera kameraprogrammet igen men då kommer det upp att programmet redan finns...Vad gör jag för fel?
Ja, dagarna går en efter en. Vissa dgr känner jag mig som åsnan mellan hötapparna. Kajsa saknar min mat och vill att jag skall flytta " hem" igen. Hon tar ju studenten om 14 dgr. Det skall vi fira, var så säker! Vad göra i sommar? Ja, ev åker jag till Sthlm en vecka efter studenten. Sista delen av juli blir det jag och Asda, då Leif och Kajsa åker på gemensam semester.

I morgon fredag skall jag mottaga Rotarys Stipendium för 2010, i egenskap av volontär. Oerhört spännande! En fantastisk bekräftelse inte minst på att volontärskapet lyfts. Det behövs i det kalla samhälle som vi har fått. Ni skall väl rösta 19/9!

No comments: