Monday, April 16, 2007

Besök hos www.garnkorgen.se

I strålande solsken begav sig 10 stickerskor till Sundsvall och www.garnkorgen.se i lördags morse.
Korgar med kaffe, mackor och go´kaka medfördes. Vid Höga Kustenbron stannade vi och satt ute och fikade. Vi är verkligen ett härligt gäng som håller ihop, tycker jag.
Vid 11-tiden var vi framme hos Maria Slättman och hennes internetbutik i hemmet. Tack snälla Maria för att Du öppnade hela Ditt hus för oss! Fina garner gav tillfälle till shopping givetvis. Själv köpte jag ett hg Kauni, 1-trådigt, rosa som skall förvandlas till Ikarus.
Kvinnor från Härnösand samt Sundsvall dök så småningom upp och vi hann medett par timmars stickcafé. Jättetrevligt! Maria hade ordnat med kaffe, juice, mackor och nybakad kaka.
Innan vi påbörjade hemfärden gjorde vi det obligatoriska IKEA-besöket.
Jag hade laddat kamerabatteriet för att vara på den säkra sidan men döm om min förvåning när jag upptäckte att jag inte stoppat tillbaka batteriet i kameran!

Givetvis var vi hemma innan nedsläpp!

2 comments:

Anonymous said...

Det var verkligen supertrevligt! Jag köpte nog mer än nödvändigt, i vanlig ordning. Men det är ju ett så härligt fritidsintresse, och jag gillar verkligen att frossa i färger och fantisera om kommande stordåd :)

Carin E

Anonymous said...

Så härligt ni har det tillsammans!